Skargi i zażalenia

Kiedy wszystko idzie nie tak!
Podczas kilku miesięcznej podróży – coś na pewno pójdzie nie tak. Możesz spóźnić się na autobus, pociąg lub wybrać zły kierunek z powodu niezrozumiałych znaków. Przez takie przygody może się okazać , że decyzja o podróży była jedną z najlepszych. Gdy znajdziesz się w sytuacji, gdy trafisz do miejsca, o którym nawet nie śniłeś.

Gdy przyjdzie Ci się zmierzyć z trundymi problemami - musisz zareagować by je rozwiązać. Jeżeli coś pójdzie nie tak podczas rezerwacji lotów, wycieczek krajobrazowwych, hostel/hotel, wypożyczenia samochodów- musisz reagować od razu by ubiegać się o brakujące usługi. Skontaktuj się z najbardziej oczywistą osobą, która będzie w stanie Ci pomóc w danej sytuacji. To może być Twój konsultant z KILROY.

Jeżeli będziesz zwlekał z rozwiązywaniem problemów aż do powrotu do domu, może się okazać że ominie Cię możliwość uzyskania odszkodowania. Zawsze staraj się udokumentować każdy praktyczny element podróży czyli rezerwacje, rachunki, telefony, maile – w razie jakichkolwiek problemów, ułatwią one późniejsze procedury. Większość problemów może być rozwiązana w czasie podróży, podczas gdy inne problemy rozstrzygane zostaną po naszym powrocie.

Contact